Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБиблюк, Марія Володимирівна
dc.date.accessioned2024-02-27T19:37:43Z
dc.date.available2024-02-27T19:37:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9577
dc.description.abstractКваліфікаційна робота спрямована на вивчення та аналіз важливого аспекту навчання молодших школярів, а саме розвитку їхньої пізнавальної активності під час уроків літературного читання з використанням методів та підходів антиципації. У роботі проводиться аналіз теоретичних підходів до розуміння пізнавальної активності та антиципації в контексті навчання молодших школярів. Досліджуються ключові аспекти здатності дітей до передбачення розвитку подій, їхню здатність створювати інтригуючі ситуації на уроках літературного читання та розвивати критичне мислення. Для досягнення поставленої мети, було проведено експериментальне дослідження, в ході якого дослідили рівні розвитку пізнавальної активності на уроках літературного читання. За результатами аналізу психолого-педагогічних джерел та емпіричного дослідження у роботі обґрунтовано організаційно-педагогічні умови ефективного розвитку пізнавальної активності учнів початкової школи на уроках літературного читання. Результати дослідження показали позитивний вплив антиципації на розвиток пізнавальної активності учнів, їхній інтерес до навчання, а також формування критичного мислення та творчих здібностей.uk_UA
dc.subjectпізнавальна активність, розвиток пізнавальної активності, антиципація, етапи антиципаційної діяльності, принципи антиципаціїuk_UA
dc.titleАктивізація пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках літературного читання засобами антиципаціїuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу