Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГорбан, Марина Миколаївна
dc.date.accessioned2024-02-27T19:41:15Z
dc.date.available2024-02-27T19:41:15Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9579
dc.description.abstractУ магістерській роботі розкрито проблему формування соціальної активності учнів початкових класів у процесі позаурочної виховної роботи. На основі аналізу поглядів учених розкрито сутність поняття «соціальна активність учнів початкових класів» та її змістові компоненти. Охарактеризовано позаурочну виховну роботу як основу формування соціальної активності учнів початкових класів. Представлено результати емпіричного дослідження рівнів сформованості соціальної активності учнів початкових класів. Обґрунтовано технологію та педагогічні умови формування соціальної активності учнів початкових класів у процесі позаурочної виховної роботи.uk_UA
dc.subjectсоціальна активність, вихована робота, учні початкових класів, технологія формування соціальності активності учнівuk_UA
dc.titleФормування соціальної активності учнів початкових класів у процесі позаурочної виховної роботиuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу