dc.contributor.author | Жар, Марина Минівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T19:43:41Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T19:43:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9580 | |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі
гіперактивність вважається однією із найбільш поширених форм відхиленої
поведінки серед учнів молодшого шкільного віку. Виникає потреба вибору
стратегії й тактики конструктивної взаємодії з такими учнями, правильних
підходів до їх навчання. Тож мета дослідження полягає в обґрунтуванні
особливостей взаємодії вчителя з гіперактивними учнями в сучасній
початковій школі.
Структура роботи традиційна: вступ; два розділи, параграфи до
розділів, висновки до розділів; загальні висновки; список використаних
джерел, який налічує 97 найменувань, додатки.
У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз феномену гіперактивної
поведінки, її причин та проявів у молодших школярів; висвітлено основні
напрямки діагностики гіперактивності; розкрито питання корекції труднощів
у навчанні гіперактивних учнів у початковій школі, обгрунтовно
особливості роботи вчителя з гіперактивними учнями молодшого шкільного
віку.
Висновки узагальнюють результати дослідження відповідно до його
мети й поставлених завдань. | uk_UA |
dc.subject | гіперактивність, молодший школяр, феномен гіперактивної поведінки, труднощі в навчанні, прояви гіперактивності, діагностика гіперактивності, корекційно-розвивальна робота | uk_UA |
dc.title | Особливості взаємодії вчителя сучасної початкової школи з гіперактивними школярами | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |