Показати скорочений опис матеріалу
Особливості взаємодії вчителя сучасної початкової школи з гіперактивними школярами
dc.contributor.author | Жар, Марина Минівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T19:43:41Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T19:43:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9580 | |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі гіперактивність вважається однією із найбільш поширених форм відхиленої поведінки серед учнів молодшого шкільного віку. Виникає потреба вибору стратегії й тактики конструктивної взаємодії з такими учнями, правильних підходів до їх навчання. Тож мета дослідження полягає в обґрунтуванні особливостей взаємодії вчителя з гіперактивними учнями в сучасній початковій школі. Структура роботи традиційна: вступ; два розділи, параграфи до розділів, висновки до розділів; загальні висновки; список використаних джерел, який налічує 97 найменувань, додатки. У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз феномену гіперактивної поведінки, її причин та проявів у молодших школярів; висвітлено основні напрямки діагностики гіперактивності; розкрито питання корекції труднощів у навчанні гіперактивних учнів у початковій школі, обгрунтовно особливості роботи вчителя з гіперактивними учнями молодшого шкільного віку. Висновки узагальнюють результати дослідження відповідно до його мети й поставлених завдань. | uk_UA |
dc.subject | гіперактивність, молодший школяр, феномен гіперактивної поведінки, труднощі в навчанні, прояви гіперактивності, діагностика гіперактивності, корекційно-розвивальна робота | uk_UA |
dc.title | Особливості взаємодії вчителя сучасної початкової школи з гіперактивними школярами | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету