Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЖар, Марина Минівна
dc.date.accessioned2024-02-27T19:43:41Z
dc.date.available2024-02-27T19:43:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9580
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена тим, що на сучасному етапі гіперактивність вважається однією із найбільш поширених форм відхиленої поведінки серед учнів молодшого шкільного віку. Виникає потреба вибору стратегії й тактики конструктивної взаємодії з такими учнями, правильних підходів до їх навчання. Тож мета дослідження полягає в обґрунтуванні особливостей взаємодії вчителя з гіперактивними учнями в сучасній початковій школі. Структура роботи традиційна: вступ; два розділи, параграфи до розділів, висновки до розділів; загальні висновки; список використаних джерел, який налічує 97 найменувань, додатки. У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз феномену гіперактивної поведінки, її причин та проявів у молодших школярів; висвітлено основні напрямки діагностики гіперактивності; розкрито питання корекції труднощів у навчанні гіперактивних учнів у початковій школі, обгрунтовно особливості роботи вчителя з гіперактивними учнями молодшого шкільного віку. Висновки узагальнюють результати дослідження відповідно до його мети й поставлених завдань.uk_UA
dc.subjectгіперактивність, молодший школяр, феномен гіперактивної поведінки, труднощі в навчанні, прояви гіперактивності, діагностика гіперактивності, корекційно-розвивальна роботаuk_UA
dc.titleОсобливості взаємодії вчителя сучасної початкової школи з гіперактивними школярамиuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу