Show simple item record

dc.contributor.authorМошняга, Світлана Петрівна
dc.date.accessioned2024-02-27T19:51:51Z
dc.date.available2024-02-27T19:51:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9585
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена теоретичному та прикладному аспектам організації групової навчальної діяльності молодших школярів на основі диференційованого підходу. У роботі проведено аналіз сучасних науково-педагогічних досліджень, висвітлено основні дефініції проблеми, а також розглянуто індивідуально-вікові особливості учнів молодшого шкільного віку як фундамент для диференціації навчання в початкових класах. Другий розділ роботи присвячено конкретним особливостям організації групової навчальної діяльності учнів початкової школи на основі диференційованого підходу. Виокремлено характеристику технологій рівневої диференціації та їхні особливості в контексті групової роботи молодших школярів. Також розглянуто досвід зарубіжних шкіл щодо впровадження диференційованого підходу в групову навчальну діяльність молодших школярів. Особливий акцент приділено методичному супроводу впровадження диференційованого підходу в групову навчальну діяльність учнів початкової школи. Запропоновані практичні рекомендації спрямовані на підтримку педагогічних кадрів у розвитку та ефективному застосуванні диференційованого підходу в груповій навчальній діяльності. У висновках об'єднано отримані результати обох розділів та визначено практичні перспективи застосування диференційованого підходу в груповій навчальній діяльності молодших школярів, спрямовані на підвищення якості освіти та активізацію навчального процесу в початкових класах.uk_UA
dc.subjectгрупова робота, молодший шкільний вік, диференційований підхідuk_UA
dc.titleОрганізація групової навчальної діяльності молодших школярів на основі диференційованого підходу.uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record