Показати скорочений опис матеріалу
Організація групової навчальної діяльності молодших школярів на основі диференційованого підходу.
dc.contributor.author | Мошняга, Світлана Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T19:51:51Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T19:51:51Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9585 | |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному та прикладному аспектам організації групової навчальної діяльності молодших школярів на основі диференційованого підходу. У роботі проведено аналіз сучасних науково-педагогічних досліджень, висвітлено основні дефініції проблеми, а також розглянуто індивідуально-вікові особливості учнів молодшого шкільного віку як фундамент для диференціації навчання в початкових класах. Другий розділ роботи присвячено конкретним особливостям організації групової навчальної діяльності учнів початкової школи на основі диференційованого підходу. Виокремлено характеристику технологій рівневої диференціації та їхні особливості в контексті групової роботи молодших школярів. Також розглянуто досвід зарубіжних шкіл щодо впровадження диференційованого підходу в групову навчальну діяльність молодших школярів. Особливий акцент приділено методичному супроводу впровадження диференційованого підходу в групову навчальну діяльність учнів початкової школи. Запропоновані практичні рекомендації спрямовані на підтримку педагогічних кадрів у розвитку та ефективному застосуванні диференційованого підходу в груповій навчальній діяльності. У висновках об'єднано отримані результати обох розділів та визначено практичні перспективи застосування диференційованого підходу в груповій навчальній діяльності молодших школярів, спрямовані на підвищення якості освіти та активізацію навчального процесу в початкових класах. | uk_UA |
dc.subject | групова робота, молодший шкільний вік, диференційований підхід | uk_UA |
dc.title | Організація групової навчальної діяльності молодших школярів на основі диференційованого підходу. | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету