dc.contributor.author | Нижник, Ілона Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T19:53:19Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T19:53:19Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9586 | |
dc.description.abstract | Дана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та розгляду
теоретичних основ формування математичної компетентності у молодших
школярів засобами моделювання. У першому розділі «Теоретичні засади
проблеми формування математичної компетентності молодших школярів
засобами моделювання»окреслено компетентнісний підхід у навчанні
молодших школярів як вимога сьогодення, здійснено сутнісну
характеристику поняття «математична компетентність», визначено специфіку
формування математичної компетентності учнів з огляду на психологопедагогічні особливості молодшого шкільного віку, а також визначили роль і
значення моделювання як засобу формування математичної компетентності
молодших школярів у практиці освітньої діяльності початкової школи.
Другий розділ «Педагогічні умови формування математичної компетентності
молодших школярів засобами моделювання» присвячений дослідженню
рівня сформованості математичної компетентності. В розділі описано
характеристику педагогічних умов, які сприяють формуванню математичної
компетентності школярів засобами моделювання, зокрема, поетапне
формування у молодших школярів умінь моделювати на уроках математики
та використання системно-діяльнісного підходу у формуванні математичної
компетентності молодших школярів засобами моделювання. | uk_UA |
dc.subject | математична компетентність, моделювання, компетентнісний підхід, педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | Формування математичної компетентності молодших школярів засобами моделювання | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |