Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНижник, Ілона Русланівна
dc.date.accessioned2024-02-27T19:53:19Z
dc.date.available2024-02-27T19:53:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9586
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та розгляду теоретичних основ формування математичної компетентності у молодших школярів засобами моделювання. У першому розділі «Теоретичні засади проблеми формування математичної компетентності молодших школярів засобами моделювання»окреслено компетентнісний підхід у навчанні молодших школярів як вимога сьогодення, здійснено сутнісну характеристику поняття «математична компетентність», визначено специфіку формування математичної компетентності учнів з огляду на психологопедагогічні особливості молодшого шкільного віку, а також визначили роль і значення моделювання як засобу формування математичної компетентності молодших школярів у практиці освітньої діяльності початкової школи. Другий розділ «Педагогічні умови формування математичної компетентності молодших школярів засобами моделювання» присвячений дослідженню рівня сформованості математичної компетентності. В розділі описано характеристику педагогічних умов, які сприяють формуванню математичної компетентності школярів засобами моделювання, зокрема, поетапне формування у молодших школярів умінь моделювати на уроках математики та використання системно-діяльнісного підходу у формуванні математичної компетентності молодших школярів засобами моделювання.uk_UA
dc.subjectматематична компетентність, моделювання, компетентнісний підхід, педагогічні умовиuk_UA
dc.titleФормування математичної компетентності молодших школярів засобами моделюванняuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу