Показати скорочений опис матеріалу
Особливості використання технології “Перевернутого навчання” на уроках математики в початковій школі
dc.contributor.author | Скрипник, Богдана Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T20:31:11Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T20:31:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9593 | |
dc.description.abstract | Дана кваліфікаційна робота містить дослідження та розгляд теоретичних основ використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики в початковій школі. У першому розділі «Теоретичні основи використання технології «Перевернутого навчання» в освітньому процесі початкової школи» проведено ретроспективний аналіз проблеми використання технології «Перевернутого навчання» у теорії і практиці зарубіжної й вітчизняної школи. В розділі здійснено сутнісну характеристику основних понять технології «перевернутого навчання», а також розглянуто специфіку використання досліджуваної технології в освітньому процесі початкової школи. Другий розділ «Реалізація технології «Перевернутого навчання» на уроках математики в початковій школі» присвячений дослідженню стану застосування технології «Перевернутого навчання» на уроках математики в практиці початкової школи. В розділі описано характеристику інструментів та сервісів для реалізації технології та запропоновано організаційно-методичне забезпечення реалізації технології «Перевернутого навчання» у роботі з молодшими школярами на уроках математики. | uk_UA |
dc.subject | перевернуте навчання, змішане навчання, математична освітня галузь, дистанційне навчання | uk_UA |
dc.title | Особливості використання технології “Перевернутого навчання” на уроках математики в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету