Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСкрипник, Богдана Віталіївна
dc.date.accessioned2024-02-27T20:31:11Z
dc.date.available2024-02-27T20:31:11Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9593
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота містить дослідження та розгляд теоретичних основ використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики в початковій школі. У першому розділі «Теоретичні основи використання технології «Перевернутого навчання» в освітньому процесі початкової школи» проведено ретроспективний аналіз проблеми використання технології «Перевернутого навчання» у теорії і практиці зарубіжної й вітчизняної школи. В розділі здійснено сутнісну характеристику основних понять технології «перевернутого навчання», а також розглянуто специфіку використання досліджуваної технології в освітньому процесі початкової школи. Другий розділ «Реалізація технології «Перевернутого навчання» на уроках математики в початковій школі» присвячений дослідженню стану застосування технології «Перевернутого навчання» на уроках математики в практиці початкової школи. В розділі описано характеристику інструментів та сервісів для реалізації технології та запропоновано організаційно-методичне забезпечення реалізації технології «Перевернутого навчання» у роботі з молодшими школярами на уроках математики.uk_UA
dc.subjectперевернуте навчання, змішане навчання, математична освітня галузь, дистанційне навчанняuk_UA
dc.titleОсобливості використання технології “Перевернутого навчання” на уроках математики в початковій школіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу