dc.contributor.author | Солован, Валерія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T20:33:39Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T20:33:39Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9594 | |
dc.description.abstract | Магістранткою у науковому дослідженні, з допомогою окремих методів
дослідження та діагностики, системно та логічно обгрунтовано актуальність та
важливість організації індивідуалізованого та диференційованого навчання в
інклюзивному класі на сучасному етапі впровадження Нової української школи.
Перший розділ наукової роботи розкриває ключові дефініції, охоплює
аналіз поглядів учених, які досліджували предмет; класифікацію різних
підходів та аналіз можливостей індивідуалізації та диференціації навчання
учнів з особливими потребами в умовах інклюзивного класу, що дозволили
систематизувати і проаналізувати це коло дослідження з урахуванням його
актуальності для сучасної освіти.
Другий розділ окреслює аналіз стану готовності готовності педагогів,
студентів індивідуальної форми навчання ЗВО, а також практичуючих
педагогів інклюзивних класів, до організації індивідуалізованого та
диференційованого навчання учнів, яке здійснювалося на факультеті
педагогіки, психології та соціальної роботи Чернівецького національного
університету імені Юрія Федьковича та серед педагогів-практиків Чернівецької
області. Авторка виокремила та розкрила особливості організації
індивідуалізованого та диференційованого навчання в інклюзивному класі та
уклала методичні рекомендації щодо організації індивідуалізованого та
диференційованого навчання в інклюзивному класі. | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта, особистість, індивідуалізація, індивідуальний підхід, диференціація, індивідуалізоване та диференційоване навчання в інклюзивному класі. | uk_UA |
dc.title | Організація індивідуалізованого та диференційованого навчання в інклюзивному класі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |