Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСолован, Валерія Сергіївна
dc.date.accessioned2024-02-27T20:33:39Z
dc.date.available2024-02-27T20:33:39Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9594
dc.description.abstractМагістранткою у науковому дослідженні, з допомогою окремих методів дослідження та діагностики, системно та логічно обгрунтовано актуальність та важливість організації індивідуалізованого та диференційованого навчання в інклюзивному класі на сучасному етапі впровадження Нової української школи. Перший розділ наукової роботи розкриває ключові дефініції, охоплює аналіз поглядів учених, які досліджували предмет; класифікацію різних підходів та аналіз можливостей індивідуалізації та диференціації навчання учнів з особливими потребами в умовах інклюзивного класу, що дозволили систематизувати і проаналізувати це коло дослідження з урахуванням його актуальності для сучасної освіти. Другий розділ окреслює аналіз стану готовності готовності педагогів, студентів індивідуальної форми навчання ЗВО, а також практичуючих педагогів інклюзивних класів, до організації індивідуалізованого та диференційованого навчання учнів, яке здійснювалося на факультеті педагогіки, психології та соціальної роботи Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича та серед педагогів-практиків Чернівецької області. Авторка виокремила та розкрила особливості організації індивідуалізованого та диференційованого навчання в інклюзивному класі та уклала методичні рекомендації щодо організації індивідуалізованого та диференційованого навчання в інклюзивному класі.uk_UA
dc.subjectінклюзивна освіта, особистість, індивідуалізація, індивідуальний підхід, диференціація, індивідуалізоване та диференційоване навчання в інклюзивному класі.uk_UA
dc.titleОрганізація індивідуалізованого та диференційованого навчання в інклюзивному класіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу