dc.contributor.author | Циганаш, Анна-Марія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T20:54:18Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T20:54:18Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9599 | |
dc.description.abstract | У процесі теоретичного аналізу магістрантом досліджено проблему
формування алгоритмічної культури молодших школярів у науковопедагогічних джерелах. Здійснено дефінітивний аналіз сутності поняття
«алгоритм», «алгоритмічна діяльність», «алгоритмічна культура» молодших
школярів та виокремлено її структурні компоненти. Визначено сутність
поняття «формування алгоритмічної культури» молодших школярів на уроках
математики у початковій школі. У процесі дослідження окресленої проблеми
розроблено діагностичний інструментарій (критерії, показники, рівні,
методики) та проведено констатувальне дослідження сформованості
алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики у
початковій школі.
З метою удосконалення процесу формування досліджуваного явища
запропоновано педагогічні умови формування алгоритмічної культури, такі
як: врахування психолого-педагогічних особливостей молодших школярів у
процесі формування алгоритмічної культури на уроках математики;
здійснення пропедевтики алгоритмічної культури молодших школярів на
уроках математики; оптимальне структурування алгоритмічного матеріалу на
уроках математики у початковій школі; застосування системи завдань для
формування алгоритмічної культури молодших школярів на уроках
математики. | uk_UA |
dc.subject | алгоритм, алгоритмічна діяльність, алгоритмічна культура, формування алгоритмічної культури молодих школярів на уроках математики | uk_UA |
dc.title | Формування алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |