Показати скорочений опис матеріалу
Формування алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики
dc.contributor.author | Циганаш, Анна-Марія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T20:54:18Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T20:54:18Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9599 | |
dc.description.abstract | У процесі теоретичного аналізу магістрантом досліджено проблему формування алгоритмічної культури молодших школярів у науковопедагогічних джерелах. Здійснено дефінітивний аналіз сутності поняття «алгоритм», «алгоритмічна діяльність», «алгоритмічна культура» молодших школярів та виокремлено її структурні компоненти. Визначено сутність поняття «формування алгоритмічної культури» молодших школярів на уроках математики у початковій школі. У процесі дослідження окресленої проблеми розроблено діагностичний інструментарій (критерії, показники, рівні, методики) та проведено констатувальне дослідження сформованості алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики у початковій школі. З метою удосконалення процесу формування досліджуваного явища запропоновано педагогічні умови формування алгоритмічної культури, такі як: врахування психолого-педагогічних особливостей молодших школярів у процесі формування алгоритмічної культури на уроках математики; здійснення пропедевтики алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики; оптимальне структурування алгоритмічного матеріалу на уроках математики у початковій школі; застосування системи завдань для формування алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики. | uk_UA |
dc.subject | алгоритм, алгоритмічна діяльність, алгоритмічна культура, формування алгоритмічної культури молодих школярів на уроках математики | uk_UA |
dc.title | Формування алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету