Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЦиганаш, Анна-Марія Миколаївна
dc.date.accessioned2024-02-27T20:54:18Z
dc.date.available2024-02-27T20:54:18Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9599
dc.description.abstractУ процесі теоретичного аналізу магістрантом досліджено проблему формування алгоритмічної культури молодших школярів у науковопедагогічних джерелах. Здійснено дефінітивний аналіз сутності поняття «алгоритм», «алгоритмічна діяльність», «алгоритмічна культура» молодших школярів та виокремлено її структурні компоненти. Визначено сутність поняття «формування алгоритмічної культури» молодших школярів на уроках математики у початковій школі. У процесі дослідження окресленої проблеми розроблено діагностичний інструментарій (критерії, показники, рівні, методики) та проведено констатувальне дослідження сформованості алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики у початковій школі. З метою удосконалення процесу формування досліджуваного явища запропоновано педагогічні умови формування алгоритмічної культури, такі як: врахування психолого-педагогічних особливостей молодших школярів у процесі формування алгоритмічної культури на уроках математики; здійснення пропедевтики алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики; оптимальне структурування алгоритмічного матеріалу на уроках математики у початковій школі; застосування системи завдань для формування алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математики.uk_UA
dc.subjectалгоритм, алгоритмічна діяльність, алгоритмічна культура, формування алгоритмічної культури молодих школярів на уроках математикиuk_UA
dc.titleФормування алгоритмічної культури молодших школярів на уроках математикиuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу