dc.contributor.author | Ямніцька, Руслана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:00:23Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:00:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9602 | |
dc.description.abstract | У роботі розкриті актуальні проблеми організації дистанційного навчання.
З’ясовано психолого-педагогічні аспекти організації дистанційного навчання в
початковій школі. Проаналізовано переваги використання засобів зворотного
зв’язку в процесі дистанційного навчання молодших школярів.
Проведено дослідження стану використання засобів зворотного зв’язку у
дистанційному навчанні молодших школярів. Охарактеризовано методи та
інструменти зворотного зв’язку у дистанційному навчанні молодших школярів
та показано їх вплив на навчальні досягнення та мотивацію молодших школярів.
А також визначено способи ефективності використання засобів зворотного
зв'язку під час дистанційного навчання молодших школярів. | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання, зворотній зв’язок, цифрові інструменти, молодші школярі | uk_UA |
dc.title | Використання засобів зворотного зв'язку в процесі дистанційного навчання молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |