Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЯмніцька, Руслана Миколаївна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:00:23Z
dc.date.available2024-02-27T21:00:23Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9602
dc.description.abstractУ роботі розкриті актуальні проблеми організації дистанційного навчання. З’ясовано психолого-педагогічні аспекти організації дистанційного навчання в початковій школі. Проаналізовано переваги використання засобів зворотного зв’язку в процесі дистанційного навчання молодших школярів. Проведено дослідження стану використання засобів зворотного зв’язку у дистанційному навчанні молодших школярів. Охарактеризовано методи та інструменти зворотного зв’язку у дистанційному навчанні молодших школярів та показано їх вплив на навчальні досягнення та мотивацію молодших школярів. А також визначено способи ефективності використання засобів зворотного зв'язку під час дистанційного навчання молодших школярів.uk_UA
dc.subjectдистанційне навчання, зворотній зв’язок, цифрові інструменти, молодші школяріuk_UA
dc.titleВикористання засобів зворотного зв'язку в процесі дистанційного навчання молодших школярівuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу