Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГригорчук, Аліна Мирославівна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:06:04Z
dc.date.available2024-02-27T21:06:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9605
dc.description.abstractУ магістерській роботі автором розкрито теоретичні основи формування у молодших школярів здатності до рефлексії. Розглянуто проблему формування здатності до рефлексії з точки зору філософської, психологічної та педагогічної науки. На основі дефінітивного аналізу уточнено сутність поняття «здатність до рефлексії», а саме: це уміння молодшого школяра на основі самопізнання та самоаналізу усвідомлювати результати власної навчальної діяльності та вдосконалювати їх. Охарактеризовано зміст та описано структурні компоненти здатності до рефлексії молодших школярів, такі як: стимулюючо-мотиваційний, когнітивний, оцінно-рефлексивний. З метою виявлення стану формування у молодших школярів здатності до рефлексії на уроках математики проведено емпіричне дослідження та констатовано недостатні рівень сформованості досліджуваного явища. Обґрунтовано педагогічні умови формування у молодших школярів здатності до рефлексії на уроках математики, які значно підсилюють практичне значення роботи. Розкрито застосування підходів та принципів формування здатності до рефлексії у молодших школярів на уроках математики, як умову формування здатності до рефлексії. Описано особливості застосування методів та прийомів рефлексії на уроках математики у початковій школі, як ефективну умову формування здатності до рефлексії на уроках математики у початковій школі.uk_UA
dc.subjectздатність, рефлексія, здатність до рефлексії, самоаналіз, самопізнання, саморозвиток.uk_UA
dc.titleФормування у молодших школярів здатності до рефлексії на уроках математики у початковій школіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу