dc.contributor.author | Скидан, Світлана Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:14:47Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:14:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9611 | |
dc.description.abstract | Дана кваліфікаційна робота розглядає теоретичні основи та педагогічні
умови формування наукового світогляду молодших школярів під час вивчення
природничої освітньої галузі. Автор досліджує сутність та проблеми
формування наукового світогляду у науковій літературі, особливості цього
процесу у дітей молодшого шкільного віку та роль навколишнього середовища
в формуванні наукового підходу до світу.
Перший розділ дослідження присвячений аналізу проблеми формування
наукового світогляду у науковій літературі та дослідженню особливостей
цього процесу у дітей молодшого віку. Особлива увага приділяється впливу
навколишнього середовища на формування наукового світогляду молодших
школярів.
Другий розділ роботи розглядає педагогічні умови формування
наукового світогляду учнів початкової школи в процесі вивчення природничої
освітньої галузі. Проаналізовано стан сформованості наукового світогляду у
молодших школярів та описано педагогічні підходи до організації вивчення
природничої освіти з використанням принципу науковості. Також
досліджується використання завдань природничо-дослідницького характеру
для формування наукового світогляду учнів. | uk_UA |
dc.subject | науковий світогляд, молодший шкільний вік, природнича освітня галузь, навколишнє середовище, принци науковості, дослідницькі завдання. | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування у молодших школярів наукового світогляду в процесі вивчення природничої освітньої галузі. | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |