Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСкидан, Світлана Вікторівна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:14:47Z
dc.date.available2024-02-27T21:14:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9611
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота розглядає теоретичні основи та педагогічні умови формування наукового світогляду молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі. Автор досліджує сутність та проблеми формування наукового світогляду у науковій літературі, особливості цього процесу у дітей молодшого шкільного віку та роль навколишнього середовища в формуванні наукового підходу до світу. Перший розділ дослідження присвячений аналізу проблеми формування наукового світогляду у науковій літературі та дослідженню особливостей цього процесу у дітей молодшого віку. Особлива увага приділяється впливу навколишнього середовища на формування наукового світогляду молодших школярів. Другий розділ роботи розглядає педагогічні умови формування наукового світогляду учнів початкової школи в процесі вивчення природничої освітньої галузі. Проаналізовано стан сформованості наукового світогляду у молодших школярів та описано педагогічні підходи до організації вивчення природничої освіти з використанням принципу науковості. Також досліджується використання завдань природничо-дослідницького характеру для формування наукового світогляду учнів.uk_UA
dc.subjectнауковий світогляд, молодший шкільний вік, природнича освітня галузь, навколишнє середовище, принци науковості, дослідницькі завдання.uk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування у молодших школярів наукового світогляду в процесі вивчення природничої освітньої галузі.uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу