Показати скорочений опис матеріалу
Педагогічні умови формування у молодших школярів наукового світогляду в процесі вивчення природничої освітньої галузі.
dc.contributor.author | Скидан, Світлана Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:14:47Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:14:47Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9611 | |
dc.description.abstract | Дана кваліфікаційна робота розглядає теоретичні основи та педагогічні умови формування наукового світогляду молодших школярів під час вивчення природничої освітньої галузі. Автор досліджує сутність та проблеми формування наукового світогляду у науковій літературі, особливості цього процесу у дітей молодшого шкільного віку та роль навколишнього середовища в формуванні наукового підходу до світу. Перший розділ дослідження присвячений аналізу проблеми формування наукового світогляду у науковій літературі та дослідженню особливостей цього процесу у дітей молодшого віку. Особлива увага приділяється впливу навколишнього середовища на формування наукового світогляду молодших школярів. Другий розділ роботи розглядає педагогічні умови формування наукового світогляду учнів початкової школи в процесі вивчення природничої освітньої галузі. Проаналізовано стан сформованості наукового світогляду у молодших школярів та описано педагогічні підходи до організації вивчення природничої освіти з використанням принципу науковості. Також досліджується використання завдань природничо-дослідницького характеру для формування наукового світогляду учнів. | uk_UA |
dc.subject | науковий світогляд, молодший шкільний вік, природнича освітня галузь, навколишнє середовище, принци науковості, дослідницькі завдання. | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування у молодших школярів наукового світогляду в процесі вивчення природничої освітньої галузі. | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету