dc.contributor.author | Ротар, Анастасія Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:17:51Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:17:51Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9613 | |
dc.description.abstract | Автором у процесі теоретичного аналізу наукової та нормативної
літератури розкрито актуальність та суть поняття творчої активності учнів,
охарактеризовано особливості формування творчої активності на уроках
образотворчого мистецтва.
Встановлено, що дидактична гра є одним із найкращих засобів
формування творчої активності та підвищення рівня її виявлення під час
практичної роботи на уроках мистецтва. Обґрунтовано педагогічні умови
формування творчої активності молодших школярів на уроках мистецької
освітньої галузі засобами дидактичної гри, серед яких виділено і описано:
стимулювання творчого середовища, нетрадиційні техніки малювання,
психологічна безпека та свобода вибору.
Сформовано діагностичний інструментарій (рівні, компоненти) та
проведено констатувальне дослідження рівня сформованості творчої
активності молодших школярів. Здійснено підбір і розкриття сутності
методів і прийомів формування творчої активності молодших школярів на
уроках образотворчого мистецтва з використанням дидактичних ігор для
методичної скарбнички вчителя початкових класів.
Перспективою наступних досліджень є проведення формувального
експерименту впливу дидактичних ігор на рівень сформованості творчої
активності в учнів початкової школи на уроках мистецького спрямування. | uk_UA |
dc.subject | творчість, творча активність, гра, дидактична гра, формування творчої активності молодших школярів. | uk_UA |
dc.title | Формування творчої активності молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва засобами дидактичної гри | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |