Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРотар, Анастасія Сергіївна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:17:51Z
dc.date.available2024-02-27T21:17:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9613
dc.description.abstractАвтором у процесі теоретичного аналізу наукової та нормативної літератури розкрито актуальність та суть поняття творчої активності учнів, охарактеризовано особливості формування творчої активності на уроках образотворчого мистецтва. Встановлено, що дидактична гра є одним із найкращих засобів формування творчої активності та підвищення рівня її виявлення під час практичної роботи на уроках мистецтва. Обґрунтовано педагогічні умови формування творчої активності молодших школярів на уроках мистецької освітньої галузі засобами дидактичної гри, серед яких виділено і описано: стимулювання творчого середовища, нетрадиційні техніки малювання, психологічна безпека та свобода вибору. Сформовано діагностичний інструментарій (рівні, компоненти) та проведено констатувальне дослідження рівня сформованості творчої активності молодших школярів. Здійснено підбір і розкриття сутності методів і прийомів формування творчої активності молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва з використанням дидактичних ігор для методичної скарбнички вчителя початкових класів. Перспективою наступних досліджень є проведення формувального експерименту впливу дидактичних ігор на рівень сформованості творчої активності в учнів початкової школи на уроках мистецького спрямування.uk_UA
dc.subjectтворчість, творча активність, гра, дидактична гра, формування творчої активності молодших школярів.uk_UA
dc.titleФормування творчої активності молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва засобами дидактичної гриuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу