dc.contributor.author | Токарь, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:21:02Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:21:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9615 | |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі досліджено проблему організації
дослідницької діяльності молодших школярів у процесі розв’язування задач
на уроках математики, здійснено аналіз теоретичних засадокресленої
проблеми в практиці початкової школи, розкрито сутність поняття
«дослідницька діяльність», з’ясовано стан організації дослідницької
діяльності учнів на уроках математики в школі І ступеня, охарактеризовано
потенціал сюжетних задач для реалізації дослідницької діяльності молодших
школярів, описано методичну систему С. Скворцової щодо організації
дослідницької діяльності молодших школярів у процесі роботи над різними
типами задач у початковому курсі математики.
Практичне значення роботи полягає в тому, що зібрані у процесі
дослідження матеріали можуть бути використані педагогами під час
проведення тематичних виступів, конференцій, а також слугуватимуть
основою для проведення подальших наукових досліджень. | uk_UA |
dc.subject | дослідження, дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, сюжетна задача, класифікація задач (прості задачі, складені задачі), уміння розв’язувати задачу. | uk_UA |
dc.title | Організація дослідницької діяльності молодших школярів у процесі розв’язування задач на уроках математики | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |