Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТокарь, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:21:02Z
dc.date.available2024-02-27T21:21:02Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9615
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено проблему організації дослідницької діяльності молодших школярів у процесі розв’язування задач на уроках математики, здійснено аналіз теоретичних засадокресленої проблеми в практиці початкової школи, розкрито сутність поняття «дослідницька діяльність», з’ясовано стан організації дослідницької діяльності учнів на уроках математики в школі І ступеня, охарактеризовано потенціал сюжетних задач для реалізації дослідницької діяльності молодших школярів, описано методичну систему С. Скворцової щодо організації дослідницької діяльності молодших школярів у процесі роботи над різними типами задач у початковому курсі математики. Практичне значення роботи полягає в тому, що зібрані у процесі дослідження матеріали можуть бути використані педагогами під час проведення тематичних виступів, конференцій, а також слугуватимуть основою для проведення подальших наукових досліджень.uk_UA
dc.subjectдослідження, дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, сюжетна задача, класифікація задач (прості задачі, складені задачі), уміння розв’язувати задачу.uk_UA
dc.titleОрганізація дослідницької діяльності молодших школярів у процесі розв’язування задач на уроках математикиuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу