Показати скорочений опис матеріалу
Організація дослідницької діяльності молодших школярів у процесі розв’язування задач на уроках математики
dc.contributor.author | Токарь, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:21:02Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:21:02Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9615 | |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі досліджено проблему організації дослідницької діяльності молодших школярів у процесі розв’язування задач на уроках математики, здійснено аналіз теоретичних засадокресленої проблеми в практиці початкової школи, розкрито сутність поняття «дослідницька діяльність», з’ясовано стан організації дослідницької діяльності учнів на уроках математики в школі І ступеня, охарактеризовано потенціал сюжетних задач для реалізації дослідницької діяльності молодших школярів, описано методичну систему С. Скворцової щодо організації дослідницької діяльності молодших школярів у процесі роботи над різними типами задач у початковому курсі математики. Практичне значення роботи полягає в тому, що зібрані у процесі дослідження матеріали можуть бути використані педагогами під час проведення тематичних виступів, конференцій, а також слугуватимуть основою для проведення подальших наукових досліджень. | uk_UA |
dc.subject | дослідження, дослідницька діяльність, дослідницькі уміння, сюжетна задача, класифікація задач (прості задачі, складені задачі), уміння розв’язувати задачу. | uk_UA |
dc.title | Організація дослідницької діяльності молодших школярів у процесі розв’язування задач на уроках математики | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету