dc.contributor.author | Тудосе, Валентина Валеріївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:22:55Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:22:55Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9616 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано наукові виміри сутності та змісту поняття
«справедливість», розкрито специфіку розвитку уявлень про справедливість, як
моральну чесноту, в зростаючої особистості й справедливого ставлення до себе
та інших у площині взаємин шкільної спільноти.
За результатами емпіричного дослідження обгрунтовано: важливість
ціннісно-діалогічного підходу у вихованні справедливого ставлення у
взаєминах дітей; необхідність підвищення потенціалу виховання
справедливості у практиці сучасної школи, а саме: використання інноваційних
форм роботи на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ», змістом якого
передбачено організація проблемно-рольових ігор, міні- дослідження,
проведення тренінгів, що сприяє поглибленню знань про справедливість як
моральну чесноту, утвердженню моральних переконань, почуття власної
гідності. | uk_UA |
dc.subject | Справедливість, справедливе ставлення, моральна чеснота, взаємини, шкільна спільнота, ціннісно-діалогічний підхід. | uk_UA |
dc.title | Особливості виховання справедливого ставлення у взаєминах учнів молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.title.alternative | Особливості виховання справедливого ставлення у взаєминах учнів молодшого шкільного віку | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |