Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТудосе, Валентина Валеріївна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:22:55Z
dc.date.available2024-02-27T21:22:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9616
dc.description.abstractПроаналізовано наукові виміри сутності та змісту поняття «справедливість», розкрито специфіку розвитку уявлень про справедливість, як моральну чесноту, в зростаючої особистості й справедливого ставлення до себе та інших у площині взаємин шкільної спільноти. За результатами емпіричного дослідження обгрунтовано: важливість ціннісно-діалогічного підходу у вихованні справедливого ставлення у взаєминах дітей; необхідність підвищення потенціалу виховання справедливості у практиці сучасної школи, а саме: використання інноваційних форм роботи на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ», змістом якого передбачено організація проблемно-рольових ігор, міні- дослідження, проведення тренінгів, що сприяє поглибленню знань про справедливість як моральну чесноту, утвердженню моральних переконань, почуття власної гідності.uk_UA
dc.subjectСправедливість, справедливе ставлення, моральна чеснота, взаємини, шкільна спільнота, ціннісно-діалогічний підхід.uk_UA
dc.titleОсобливості виховання справедливого ставлення у взаєминах учнів молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості виховання справедливого ставлення у взаєминах учнів молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу