dc.contributor.author | Габур, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:26:26Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:26:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9618 | |
dc.description.abstract | У магістерській роботі автором обґрунтовано особливості формування
гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Гуманність
в освітньому процесі утверджує особистість як найвищу соціальну цінність,
розкриває здібності школярів і задовольняє їхні освітні потреби, забезпечує
пріоритет загальнолюдських цінностей, взаємини з навколишнім
середовищем.
Розкрито актуальність проблеми формування гуманних взаємин в
освітньому процесі. Проаналізовано вікові особливості формування
гуманних взаємин молодших школярів, які характеризуються
сприйнятливістю до формування особистісних відносин, пізнавальних
потреб, самосвідомості, позитивних особистісних якостей. Охарактеризовано
особливості організації освітнього процесу в групі продовженого дня з
формування гуманних взаємин учнів.
Здійснено дослідження стану сформованості гуманних взаємин
молодших школярів у групі продовженого дня. Обгрунтовано педагогічні
умови формування гуманних взаємин молодших школярів у групі
продовженого дня. Визначено методичний інструментарій формування
гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Серед
ефективних методів формування гуманних взаємин учнів у групі
продовженого дня виокремлюються ігри, ігрові завдання, дозвіллєва
діяльність та діяльність за інтересами | uk_UA |
dc.subject | гуманність, гуманні взаємини, доброзичливість, толерантне ставлення, комунікативні здібності, взаємопідтримка, група продоженого дня. | uk_UA |
dc.title | Формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |