Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГабур, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:26:26Z
dc.date.available2024-02-27T21:26:26Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9618
dc.description.abstractУ магістерській роботі автором обґрунтовано особливості формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Гуманність в освітньому процесі утверджує особистість як найвищу соціальну цінність, розкриває здібності школярів і задовольняє їхні освітні потреби, забезпечує пріоритет загальнолюдських цінностей, взаємини з навколишнім середовищем. Розкрито актуальність проблеми формування гуманних взаємин в освітньому процесі. Проаналізовано вікові особливості формування гуманних взаємин молодших школярів, які характеризуються сприйнятливістю до формування особистісних відносин, пізнавальних потреб, самосвідомості, позитивних особистісних якостей. Охарактеризовано особливості організації освітнього процесу в групі продовженого дня з формування гуманних взаємин учнів. Здійснено дослідження стану сформованості гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Обгрунтовано педагогічні умови формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Визначено методичний інструментарій формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Серед ефективних методів формування гуманних взаємин учнів у групі продовженого дня виокремлюються ігри, ігрові завдання, дозвіллєва діяльність та діяльність за інтересамиuk_UA
dc.subjectгуманність, гуманні взаємини, доброзичливість, толерантне ставлення, комунікативні здібності, взаємопідтримка, група продоженого дня.uk_UA
dc.titleФормування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дняuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу