Показати скорочений опис матеріалу
Формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня
dc.contributor.author | Габур, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:26:26Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:26:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9618 | |
dc.description.abstract | У магістерській роботі автором обґрунтовано особливості формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Гуманність в освітньому процесі утверджує особистість як найвищу соціальну цінність, розкриває здібності школярів і задовольняє їхні освітні потреби, забезпечує пріоритет загальнолюдських цінностей, взаємини з навколишнім середовищем. Розкрито актуальність проблеми формування гуманних взаємин в освітньому процесі. Проаналізовано вікові особливості формування гуманних взаємин молодших школярів, які характеризуються сприйнятливістю до формування особистісних відносин, пізнавальних потреб, самосвідомості, позитивних особистісних якостей. Охарактеризовано особливості організації освітнього процесу в групі продовженого дня з формування гуманних взаємин учнів. Здійснено дослідження стану сформованості гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Обгрунтовано педагогічні умови формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Визначено методичний інструментарій формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня. Серед ефективних методів формування гуманних взаємин учнів у групі продовженого дня виокремлюються ігри, ігрові завдання, дозвіллєва діяльність та діяльність за інтересами | uk_UA |
dc.subject | гуманність, гуманні взаємини, доброзичливість, толерантне ставлення, комунікативні здібності, взаємопідтримка, група продоженого дня. | uk_UA |
dc.title | Формування гуманних взаємин молодших школярів у групі продовженого дня | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету