dc.contributor.author | Катеринюк, Діана Ріхардівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:28:12Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:28:12Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9619 | |
dc.description.abstract | Наша кваліфікаційна робота присвячена темі формування
самоставлення молодших школярів методами арт- терапії.
У роботі розкрито сутність таких понять : самоставлення, індивідуальні
особливості самоставлення дітей молодшого шкільного віку, арт-терапія.
Здійснено огляд методології арт-терапії, визначено її основні принципи та
підходи до розвитку особистісних якостей учнів.
У молодшому шкільному віці формується особистість, тому важливо
приділити особливу увагу її становленню.
Зроблений теоретичний аналіз, діагностична робота та арт –
терапевтичні заняття дають змогу зробити висновок : ці методи та умови
позитивно впливають на такі структурні елементи формування
самоставлення як: самооцінка, комунікативні навички,самосвідомість,
емоційний інтелект.
Отримані результати дослідження можуть бути корисними для
педагогів, психологів та інших спеціалістів, які працюють з молодшими
школярами, спрямовуючи їхній особистісний розвиток через творчий підхід
арт-терапі
Використання арт-терапевтичних технологій є сучасним та
прогресивним методом роботи , тому ми вбачаємо перспективу у подальших
дослідженнях даної теми. | uk_UA |
dc.subject | самоставлення, молодший шкільний вік, формування, розвиток, арт-терапія, самооцінка, емоції, комунікація. | uk_UA |
dc.title | Формування самоставлення молодших школярів методами арт-терапії | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |