Показати скорочений опис матеріалу
Формування самоставлення молодших школярів методами арт-терапії
dc.contributor.author | Катеринюк, Діана Ріхардівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:28:12Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:28:12Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9619 | |
dc.description.abstract | Наша кваліфікаційна робота присвячена темі формування самоставлення молодших школярів методами арт- терапії. У роботі розкрито сутність таких понять : самоставлення, індивідуальні особливості самоставлення дітей молодшого шкільного віку, арт-терапія. Здійснено огляд методології арт-терапії, визначено її основні принципи та підходи до розвитку особистісних якостей учнів. У молодшому шкільному віці формується особистість, тому важливо приділити особливу увагу її становленню. Зроблений теоретичний аналіз, діагностична робота та арт – терапевтичні заняття дають змогу зробити висновок : ці методи та умови позитивно впливають на такі структурні елементи формування самоставлення як: самооцінка, комунікативні навички,самосвідомість, емоційний інтелект. Отримані результати дослідження можуть бути корисними для педагогів, психологів та інших спеціалістів, які працюють з молодшими школярами, спрямовуючи їхній особистісний розвиток через творчий підхід арт-терапі Використання арт-терапевтичних технологій є сучасним та прогресивним методом роботи , тому ми вбачаємо перспективу у подальших дослідженнях даної теми. | uk_UA |
dc.subject | самоставлення, молодший шкільний вік, формування, розвиток, арт-терапія, самооцінка, емоції, комунікація. | uk_UA |
dc.title | Формування самоставлення молодших школярів методами арт-терапії | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету