Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКатеринюк, Діана Ріхардівна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:28:12Z
dc.date.available2024-02-27T21:28:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9619
dc.description.abstractНаша кваліфікаційна робота присвячена темі формування самоставлення молодших школярів методами арт- терапії. У роботі розкрито сутність таких понять : самоставлення, індивідуальні особливості самоставлення дітей молодшого шкільного віку, арт-терапія. Здійснено огляд методології арт-терапії, визначено її основні принципи та підходи до розвитку особистісних якостей учнів. У молодшому шкільному віці формується особистість, тому важливо приділити особливу увагу її становленню. Зроблений теоретичний аналіз, діагностична робота та арт – терапевтичні заняття дають змогу зробити висновок : ці методи та умови позитивно впливають на такі структурні елементи формування самоставлення як: самооцінка, комунікативні навички,самосвідомість, емоційний інтелект. Отримані результати дослідження можуть бути корисними для педагогів, психологів та інших спеціалістів, які працюють з молодшими школярами, спрямовуючи їхній особистісний розвиток через творчий підхід арт-терапі Використання арт-терапевтичних технологій є сучасним та прогресивним методом роботи , тому ми вбачаємо перспективу у подальших дослідженнях даної теми.uk_UA
dc.subjectсамоставлення, молодший шкільний вік, формування, розвиток, арт-терапія, самооцінка, емоції, комунікація.uk_UA
dc.titleФормування самоставлення молодших школярів методами арт-терапіїuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу