Особливості взаємодії школи і сім’ї у морально-духовному вихованні молодших школярів
dc.contributor.author | Кітар, Ірина Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:29:39Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:29:39Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9620 | |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена вивченню актуальної проблеми духовно-морального виховання молодших школярів у контексті вимог Нової української школи. Розкрито сутність і зміст ключових понять дослідження. Охарактеризовано основні завдання і чинники духовно-морального виховання молодших школярів. Робиться акцент на необхідності взаємодії двох інституцій школи і сім'ї у духовно-моральному вихованні молодших школярів з урахуванням психолого-педагогічних і вікових особливостей дітей, знань батьками цих особливостей. Визначено основні напрями роботи у площині моделі взаємодії школи та сім'ї з метою духовно-морального виховання учнів на сучасному етапі та методичне забезпечення її реалізації. | uk_UA |
dc.subject | духовно-моральне виховання, взаємодія школи та сім'ї | uk_UA |
dc.title | Особливості взаємодії школи і сім’ї у морально-духовному вихованні молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету