Show simple item record

dc.contributor.authorПавлюк, Марія Дмитрівна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:37:54Z
dc.date.available2024-02-27T21:37:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9624
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена актуальній проблемі, адже на сучасному етапі формування національної державності в освітньому секторі виникають нові тенденції, які набувають важливості. Зокрема, спільнота висловлює потребу у громадянах, які володіють творчим мисленням, активною діяльністю, обдарованістю, інтелектуальною та духовною різноманітністю. Стратегія розвитку освітньої системи в Україні передбачає гуманізацію навчального процесу, акцент на особистісно орієнтованому підходу та новий підхід до оцінювання знань. Це стимулює педагогів переглянути свою професійну діяльність. Оскільки сучасна школа повинна не лише передавати учням конкретний обсяг знань і навичок, але й формувати особистість, здатну до творчого мислення, самостійного прийняття рішень та розвитку власної життєвої позиції, світогляду та вміння пристосовуватися до життєвих умов. Це призводить до змін в стратегії управління навчальним процесом та перенесення акценту на особистість як суб'єкта освітньої діяльності. Отже, вирішення проблем ефективності та результативності педагогічного процесу стає можливим лише при умові, що кожен педагог володіє високою компетентністю та відповідною професійною майстерністю. Зміни в стратегії управління навчальним процесом, на нашу думку, спрямовані, передусім, на вирішення проблеми, яка стає все більш актуальною для вчителів, батьків і учнів. Ця проблема полягає в цілеспрямованому, об'єктивному та систематичному контролі за навчальною діяльністю та поведінкою дітей. Серед ряду проблем, що суттєво впливають 3 на підвищення ефективності та якості навчання, особливе значення має процес перевірки і оцінювання знань учнів. Цей процес виступає необхідною складовою освітнього процесу, оскільки від якості його здійснення залежать навчальна дисципліна учнів, їхнє ставлення до навчання та різноманітні види роботи, а також формування особистісних якостей, таких як самостійність, ініціативність, працьовитість і т.д.uk_UA
dc.subjectконтроль, оцінка, оцінювання, облік, перевірка, діагностика, тестування, словесні оцінні судження, вербальна оцінка.uk_UA
dc.titleРозвиток інтелектуальної обдарованості молодших школярів в освітньому процесі початкової школиuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record