Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПавлюк, Марія Дмитрівна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:41:18Z
dc.date.available2024-02-27T21:41:18Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9625
dc.description.abstractУ магістерській роботі розкрито проблему розвитку інтелектуальної обдарованості молодших школярів в освітньому процесі початкової школи. Автором проаналізовано погляди учених на досліджувану проблему; розкрито сутність поняття «інтелектуальна обдарованість», її види та показники; охарактеризовано особливості інтелектуально обдарованих молодших школярів та специфіки їх навчання; обґрунтовано модель розвитку інтелектуальної обдарованості молодших школярів; розкрито дидактичні умови розвитку інтелектуальної обдарованості молодших школярів в освітньому процесі початкової школи та описано результати емпіричного дослідження.uk_UA
dc.subjectінтелект, інтелектуальна обдарованість, розвиток інтелектуальної обдарованості, молодші школярі, освітній процес початкової школиuk_UA
dc.titleРозвиток інтелектуальної обдарованості молодших школярів в освітньому процесі початкової школиuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу