dc.description.abstract | Уточнення дидактичних засад використання інтерактивних методів та
прийомів навчання молодших школярів, особливо у процесі навчання
арифметичним навичкам, свідчить про те, що це питання ще недостатньо
осмислене та узагальнене в сучасній науці, що й визначило вибір роботи та її
актуальність. Метою роботи є дослідження використання інтерактивних
плакатів як засобу навчання в початковій школі. В роботі розглянуто сутність,
методи та форми інтерактивного навчання та виділено особливості
використання інтерактивних плакатів в початковій школі. Використання
інтерактивних плакатів як мультимедійного засобу навчання дозволяє наочно
представити зібраний навчальний матеріал у повному обсязі: ілюстровані
опорні конспекти, набори схем, інтерактивні малюнки, анімації,
відеофрагменти, конструктори відеофрагменти, конструктори, навігацію та всі
етапи засвоєння інформації, гарантуючи максимальну взаємодію студентів зі
змістом цього матеріалу. Це дозволяє учням ознайомитися з новим
матеріалом, засвоїти важливі поняття та загальні закономірності. Оцінено
практику використання інтерактивних плакатів на уроках в початковій школі.
Вчителі-практики зазначають, що порівняно з іншими електронними засобами
навчання інтерактивний плакат більше орієнтований на вчителя як активного
користувача, а ефективність використання плакату в навчанні цілком залежить
від професійного досвіду та методичної культури та творчості вчителя.
Охарактеризовано методику застосування інтерактивних плакатів на уроках
математики в початковій школі. Проведення інтерактивних уроків з
обговоренням суперечливих питань вимагає від учителя ретельної підготовки.
3
Проаналізовано потенціал навчальних предметів у застосуванні інтерактивних
методів. Інтерактивне навчання в початковій школі сприяє залученню учнів у
процес пізнання та дає можливість розуміти та рефлексувати з приводу того,
що вони знають і думають, за рахунок обміну знаннями, ідеями, способами
діяльності. | uk_UA |