Show simple item record

dc.contributor.authorПилипів, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:43:03Z
dc.date.available2024-02-27T21:43:03Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9626
dc.description.abstractУточнення дидактичних засад використання інтерактивних методів та прийомів навчання молодших школярів, особливо у процесі навчання арифметичним навичкам, свідчить про те, що це питання ще недостатньо осмислене та узагальнене в сучасній науці, що й визначило вибір роботи та її актуальність. Метою роботи є дослідження використання інтерактивних плакатів як засобу навчання в початковій школі. В роботі розглянуто сутність, методи та форми інтерактивного навчання та виділено особливості використання інтерактивних плакатів в початковій школі. Використання інтерактивних плакатів як мультимедійного засобу навчання дозволяє наочно представити зібраний навчальний матеріал у повному обсязі: ілюстровані опорні конспекти, набори схем, інтерактивні малюнки, анімації, відеофрагменти, конструктори відеофрагменти, конструктори, навігацію та всі етапи засвоєння інформації, гарантуючи максимальну взаємодію студентів зі змістом цього матеріалу. Це дозволяє учням ознайомитися з новим матеріалом, засвоїти важливі поняття та загальні закономірності. Оцінено практику використання інтерактивних плакатів на уроках в початковій школі. Вчителі-практики зазначають, що порівняно з іншими електронними засобами навчання інтерактивний плакат більше орієнтований на вчителя як активного користувача, а ефективність використання плакату в навчанні цілком залежить від професійного досвіду та методичної культури та творчості вчителя. Охарактеризовано методику застосування інтерактивних плакатів на уроках математики в початковій школі. Проведення інтерактивних уроків з обговоренням суперечливих питань вимагає від учителя ретельної підготовки. 3 Проаналізовано потенціал навчальних предметів у застосуванні інтерактивних методів. Інтерактивне навчання в початковій школі сприяє залученню учнів у процес пізнання та дає можливість розуміти та рефлексувати з приводу того, що вони знають і думають, за рахунок обміну знаннями, ідеями, способами діяльності.uk_UA
dc.subjectінтерактивний плакат, інтерактивні технології навчання, початкова школа, мультимедійні наочні матеріали, навчальна діяльністьuk_UA
dc.titleВикористання інтерактивних плакатів як засобу навчання в початковій школіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record