Показати скорочений опис матеріалу
Використання інтерактивних плакатів як засобу навчання в початковій школі
dc.contributor.author | Пилипів, Наталія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:43:03Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:43:03Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9626 | |
dc.description.abstract | Уточнення дидактичних засад використання інтерактивних методів та прийомів навчання молодших школярів, особливо у процесі навчання арифметичним навичкам, свідчить про те, що це питання ще недостатньо осмислене та узагальнене в сучасній науці, що й визначило вибір роботи та її актуальність. Метою роботи є дослідження використання інтерактивних плакатів як засобу навчання в початковій школі. В роботі розглянуто сутність, методи та форми інтерактивного навчання та виділено особливості використання інтерактивних плакатів в початковій школі. Використання інтерактивних плакатів як мультимедійного засобу навчання дозволяє наочно представити зібраний навчальний матеріал у повному обсязі: ілюстровані опорні конспекти, набори схем, інтерактивні малюнки, анімації, відеофрагменти, конструктори відеофрагменти, конструктори, навігацію та всі етапи засвоєння інформації, гарантуючи максимальну взаємодію студентів зі змістом цього матеріалу. Це дозволяє учням ознайомитися з новим матеріалом, засвоїти важливі поняття та загальні закономірності. Оцінено практику використання інтерактивних плакатів на уроках в початковій школі. Вчителі-практики зазначають, що порівняно з іншими електронними засобами навчання інтерактивний плакат більше орієнтований на вчителя як активного користувача, а ефективність використання плакату в навчанні цілком залежить від професійного досвіду та методичної культури та творчості вчителя. Охарактеризовано методику застосування інтерактивних плакатів на уроках математики в початковій школі. Проведення інтерактивних уроків з обговоренням суперечливих питань вимагає від учителя ретельної підготовки. 3 Проаналізовано потенціал навчальних предметів у застосуванні інтерактивних методів. Інтерактивне навчання в початковій школі сприяє залученню учнів у процес пізнання та дає можливість розуміти та рефлексувати з приводу того, що вони знають і думають, за рахунок обміну знаннями, ідеями, способами діяльності. | uk_UA |
dc.subject | інтерактивний плакат, інтерактивні технології навчання, початкова школа, мультимедійні наочні матеріали, навчальна діяльність | uk_UA |
dc.title | Використання інтерактивних плакатів як засобу навчання в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету