Показати скорочений опис матеріалу
Організація інклюзивного навчання у Новій українській школі (з досвіду ЗЗСО Чернівецької області).
dc.contributor.author | Селезньова, Ольга Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T21:46:33Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T21:46:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9628 | |
dc.description.abstract | Застосовуючи загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, у роботі послідовно у трьох розділах розкривається актуальна з позиції вивчення досвіду проблема організації інклюзивного навчання у Новій українській школі Чернівецької області. Доводиться, що організація інклюзивного навчання регламентується більшою мірою підзаконними актами, а отже, виявлено потребу розробки та прийняття низки спеціалізованих законів. Вивчивши у формі таблиці нововведення Нової української школи, констатується, що в Україні спостерігається позитивний вплив на організацію інклюзивного навчання. За допомогою статистичного методу з’ясовується фактологічний стан організації інклюзивного навчання у початкових класах Чернівецької області. У процесі спектрального аналізу організації інклюзивного навчання Чернівецької області досліджуються: реалії та потреби діяльності вчителів початкової школи в умовах інклюзивної освіти (розкрито професійну підготовку вчителів початкових класів); специфіка роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами (встановлено і охарактеризовано особливості роботи з батьками); організацію навчальної діяльності учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах (опрацьовано педагогічні техніки). Розкриттю окремих аспектів дослідженню сприяли анкетування, бесіди, вивчення педагогічного досвіду. У результаті дослідницької роботи сформульовано загальні рекомендації організації інклюзивного навчання. | uk_UA |
dc.subject | інклюзія, інклюзивне навчання, організація інклюзивного навчання, інклюзивний клас, інклюзивна компетентність учителя початкових класів, інклюзивне освітнє середовище, універсальний дизайн, емпатія. | uk_UA |
dc.title | Організація інклюзивного навчання у Новій українській школі (з досвіду ЗЗСО Чернівецької області). | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету