Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКоллау, Світлана Сергіївна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:50:16Z
dc.date.available2024-02-27T21:50:16Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9630
dc.description.abstractУ досліджені проаналізовані теоретичні аспекти використання програмного забезпечення інтерактивної дошки в початковій школі, розкрито специфіку використання програмного забезпечення інтерактивної дошки в початковій школі на уроках образотворчого мистецтва. З’ясовано, що основа використання програмного забезпечення інтерактивної дошки розкривається в комплексному підході, що фокусується на реалізації міждисциплінарних зв’язків та діяльнісному підході, який підкреслює цінність особистісного досвіду розвитку вмінь використання програмного забезпечення інтерактивної дошки. Зазначено, що дані підходи не лише вимагають комплексного застосування знань з різних дисциплін, але спонукають до активного закріплення знань, вмінь з використання програмного забезпечення інтерактивної дошки, посилюють навчальну парадигму, що базується на ідеях практичного використання знань для вирішення реальних соціальних, економічних і технологічних завдань на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі. Виявлено, що використання програмного забезпечення інтерактивної дошки націлене на розвиток навичок дослідницької діяльності, сприяння до формування позитивного ставлення до наукової творчості, креативного мислення та творчих здібностей, зокрема на зміцнення здатностей до творчого вияву. Досліджено стан використання програмного забезпечення інтерактивної дошки на уроках образотворчого мистецтва та описано педагогічний досвід з використання програмного забезпечення інтерактивної дошки в початковій школі на уроках образотворчого мистецтва. 3 У роботі розкрито способи використання програмного забезпечення інтерактивної дошки на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі, зокрема: віртуальні малюнки та малювання, віртуальні екскурсії в музеї мистецтва, анімація та інтерактивність, створення колективних творів, графічні органайзери та концептуальні карти. Результати дослідження можуть слугувати важливим внеском у розвиток методології навчання образотворчого мистецтва в початкових класах та розширення розуміння впливу використання програмного забезпечення інтерактивної дошки на навчання та розвиток учнів.uk_UA
dc.subjectінтерактивні технології, інтерактивна дошка, програмне забезпечення інтерактивної дошки, урок образотворчого мистецтва, початкова школаuk_UA
dc.titleВикористання програмного забезпечення інтерактивної дошки на уроках образотворчого мистецтва в початковій школіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу