Show simple item record

dc.contributor.authorКричун, Вікторія Василівна
dc.date.accessioned2024-02-28T13:06:21Z
dc.date.available2024-02-28T13:06:21Z
dc.date.issued2023-06-20
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9644
dc.description.abstractВ сучасному непостійному та динамічному світі, раціональне управління найціннішим ресурсом – часом, стає надзвичайно важливим для кожної особистості. Завдяки швидкому темпу життя, високим вимогам суспільства та інформаційному навантаженню, люди все частіше схильні до прокрастинації – відкладання справ на потім, що призводить до нераціонального використання часу та зниження ефективності їхньої діяльності. Явище прокрастинації особливо часто спостерігається серед студентів, оскільки навчальний процес характеризується умовами, що сприяють її виникненню – постійною психологічною напругою, інтенсивним розумовим навантаженням, великою кількістю завдань з чіткими обмеженнями у часі на виконання та іншими факторами. Це явище має виразно негативний вплив на академічну діяльність та є однією з головних причин зниження успішності студентів, що негативно впливає на їх навчання та професійний розвиток. Тому за останні роки спостерігається зростання важливості та актуальності досліджень у цій сфері. Проблему прокрастинації досліджувало багато вчених в різні часи. Існує безліч теорій, підходів та гіпотез про природу прокрастинації, причин її виникнення та взаємозв'язках з особистісними особливостями. Уявлення про прокрастинацію як особистісну диспозицію розглядали Н. Мілграм, К. Лей, Б. Тукман, Я. Варваричева, а також сучасні дослідження академічної прокрастинації здійснювали Т. Пічіл, П. Стіл, Дж. Бурка, К. Клінгсік. Екзистенційна психологія та екзистенційно-аналітичний напрям В. Франкл, А. Ленглі, Д. Леонтьєв. На сьогоднішній день, вчені займаються дослідженням феномену прокрастинації, проте значущість цієї проблеми, зростання кількості студентів, що прокрастинують, а також негативний вплив цього явища на навчальний процес, свідчать про необхідність обґрунтування та актуальність вивчення даної проблематики, що і зумовлює вибір теми дипломної роботи: «Особливості прокрастинації в студентів у передсесійний період». Об’єктом є особливості прокрастинації у студентів. Предмет аналізу даного дослідження – особливості прокрастинації у студентів у передсесійний період. Мета – емпірично дослідити прояв прокрастинації в ранній юності у передсесійний період.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра психологіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesбакалаврські роботи;educ_2023_22б
dc.subjectпрокрастинаціяuk_UA
dc.subjectнераціональне використання часуuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectпередсесійний періодuk_UA
dc.subjectнавчання у ЗВОuk_UA
dc.subjectособистісна адаптаціяuk_UA
dc.titleОсобливості прокрастинації в студентів у передсесійний періодuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record