Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБомпа, Флоріна-Лорідана, Сорінівна
dc.date.accessioned2024-03-05T10:59:54Z
dc.date.available2024-03-05T10:59:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБомпа, Ф. (2023). ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО БАТЬКІВСТВА У ЗДОБУВАЧІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Кваліфікаційна робота. Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9665
dc.description.abstractБатьківство розглядається як соціальний феномен, оскільки кожна людина протягом усього життя повторює сімейно-батьківські цикли, моделі поведінки, завдяки яким формується сімейна міжпоколінна наступність, підтримується та розвивається материнсько-батьківська школа. Вона дозволяє усвідомити та оволодіти батьківськими функціями, закласти основи етичних норм поведінки майбутнього тата та мами. У такому випадку постає проблема допомоги молодим батькам у прийнятті нової ролі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectфеномен відповідального батьківстваuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний тренінгuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО БАТЬКІВСТВА У ЗДОБУВАЧІВ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу