Show simple item record

dc.contributor.authorЛагнюк, Тетяна, Ігорівна
dc.date.accessioned2024-03-05T11:33:20Z
dc.date.available2024-03-05T11:33:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЛагнюк, Т. (2023). СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У СИТУАЦІЇ ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУ. Кваліфікаційна робота. Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9670
dc.description.abstractМетою роботи є теоретичне обґрунтування та практичне дослідження особливості поведінки підлітків в ситуації булінгу та його попередження. У першому розділі зібрані теоретичні поняття стосовно булінгу, його основних видів та причин виникнення в шкільному середовищі. У другому розділі представлені дані проведеного дослідження та опитування серед учнів школи стосовно виникнення булінгу та виявлення соціальної напруги в учнівському середовищі. За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції щодо профілактики виникнення булінгу в шкільному середовищі та охарактеризовано важливість даного питання сьогодні.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та соціальної роботиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectбулінгuk_UA
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectшкільне середовищеuk_UA
dc.subjectсоціометріяuk_UA
dc.subjectпрофілактикаuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У СИТУАЦІЇ ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record