dc.contributor.author | Черевко, Марина | |
dc.date.accessioned | 2024-03-05T11:39:43Z | |
dc.date.available | 2024-03-05T11:39:43Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Черевко, М. (2023). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ. Кваліфікаційна робота. Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9672 | |
dc.description.abstract | Проблема покращення шкільної адаптації, попередження можливих негативних явищ у психічному та особистісному розвитку першокласників передбачає ранню діагностику шкільної адаптації, що є одним з пріоритетних напрямків діяльності шкільної соціально-психологічної служби. На етапі дошкільного та молодшого шкільного віку відбувається безпосереднє формування людини як учасника суспільних відносин. Набуття необхідних знань, умінь та навичок у цей період визначає характер та особистість дитини. Освітній заклад є базовою установою для адаптації дитини. Під час перебування в ньому діти набувають необхідних навичок взаємодії з соціумом і навколишнім середовищем та засвоюють матеріал навчальних предметів. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Педагогіки та соціальної роботи | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | соціальна робота | uk_UA |
dc.subject | соціальна адаптація | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | умови війни | uk_UA |
dc.title | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |