Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧеревко, Марина
dc.date.accessioned2024-03-05T11:39:43Z
dc.date.available2024-03-05T11:39:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationЧеревко, М. (2023). СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ. Кваліфікаційна робота. Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9672
dc.description.abstractПроблема покращення шкільної адаптації, попередження можливих негативних явищ у психічному та особистісному розвитку першокласників передбачає ранню діагностику шкільної адаптації, що є одним з пріоритетних напрямків діяльності шкільної соціально-психологічної служби. На етапі дошкільного та молодшого шкільного віку відбувається безпосереднє формування людини як учасника суспільних відносин. Набуття необхідних знань, умінь та навичок у цей період визначає характер та особистість дитини. Освітній заклад є базовою установою для адаптації дитини. Під час перебування в ньому діти набувають необхідних навичок взаємодії з соціумом і навколишнім середовищем та засвоюють матеріал навчальних предметів.uk_UA
dc.description.sponsorshipПедагогіки та соціальної роботиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectумови війниuk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА АДАПТАЦІЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу