Show simple item record

dc.contributor.authorByrka, Marian
dc.date.accessioned2024-03-15T09:17:07Z
dc.date.available2024-03-15T09:17:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationБирка М.Ф. Бар’єри, виклики та принципи ефективної реалізації STEM освіти в Україні. Наукові записки Малої академії наук України. Серія «Педагогічні науки». 2018. С. 6-24.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9731
dc.description.abstractУ статті уточнено сутність поняття «STEM-освіта», її цілі та очікувані результати для системи освіти. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення й виокремлено бар'єри і виклики на шляху успішного впровадження STEM-освіти в Україні. Виділено й обґрунтовано дванадцять принципів ефективної реалізації STEM-освіти у загальноосвітніх навчальних закладах в аспектах визначення: мети і завдань, діяльності учнів, змісту освіти та організації освітнього процесуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаукові записки Малої академії наук Україниuk_UA
dc.subjectSTEM-освіта, поняття, цілі і очікувані результати, правова база, бар'єри і виклики, принципи ефективної реалізаціїuk_UA
dc.titleБар’єри, виклики та принципи ефективної реалізації STEM освіти в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record