Показати скорочений опис матеріалу
Бар’єри, виклики та принципи ефективної реалізації STEM освіти в Україні
dc.contributor.author | Byrka, Marian | |
dc.date.accessioned | 2024-03-15T09:17:07Z | |
dc.date.available | 2024-03-15T09:17:07Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бирка М.Ф. Бар’єри, виклики та принципи ефективної реалізації STEM освіти в Україні. Наукові записки Малої академії наук України. Серія «Педагогічні науки». 2018. С. 6-24. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9731 | |
dc.description.abstract | У статті уточнено сутність поняття «STEM-освіта», її цілі та очікувані результати для системи освіти. Проаналізовано нормативно-правове забезпечення й виокремлено бар'єри і виклики на шляху успішного впровадження STEM-освіти в Україні. Виділено й обґрунтовано дванадцять принципів ефективної реалізації STEM-освіти у загальноосвітніх навчальних закладах в аспектах визначення: мети і завдань, діяльності учнів, змісту освіти та організації освітнього процесу | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Наукові записки Малої академії наук України | uk_UA |
dc.subject | STEM-освіта, поняття, цілі і очікувані результати, правова база, бар'єри і виклики, принципи ефективної реалізації | uk_UA |
dc.title | Бар’єри, виклики та принципи ефективної реалізації STEM освіти в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету