Show simple item record

dc.contributor.authorОсадець, Микола
dc.contributor.authorГородинський, Сергій
dc.date.accessioned2024-04-25T06:43:07Z
dc.date.available2024-04-25T06:43:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationОСАДЕЦЬ Микола, ГОРОДИНСЬКИЙ Сергій. Формування потреби у професійному саморозвитку майбутнього фахівця в галузі фізичної культури і спорту. Scientific journal «PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE». Том 1 № 1 (2024). С. 262-268.uk_UA
dc.identifier.issn2786-6645
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9927
dc.description.abstractУ науковій статті уточнюються показники рівнів професійного розвитку майбутніх вчителів фізичної культури. Теоретичний аналіз та узагальнення педагогічного досвіду дали можливість з’ясувати, що проблема професійної підготовки майбутніх учителів фізкультури розглядається в контексті оновлення навчально виховного процесу у вищій школі, формування потреби у професійному саморозвитку фахівця в галузі спорту і неперервному вдосконаленні педагогічної майстерності. Мета роботи: полягає у розгляді структури професійного саморозвитку майбутніх учителів фізкультури як сукупність трьох взаємопов’язаних компонентів: мотиваційно-емоційного, змістово-операційного і рефлексивного. Сукупність виділених аргументів дозволяє говорити про позитивний вплив виділеного критерію навчально методичного (педагогічного) забезпечення на гуманізацію вищої фізкультурно-педагогічної освіти, оскільки підвищення рівня самоорганізації у підготовці та здійсненні особистісно-значущої педагогічної діяльності розширює вільний пошук і освоєння нових знань, умінь і навичок, прилучення до цінностей освіти, довірчого спілкування, рівноправних відносин, а, отже, розкриває в процесі саморозвитку потенційні можливості студентів, стимулюючи їх професійний саморозвиток. Саморозвиток майбутнього вчителя фізкультури розглядається як відносно самостійна діяльність студента із внесення змін у власну освітню траєкторію удосконалення професійних якостей, розширення знаннієвого потенціалу, підвищення рівня педагогічної та спортивної кваліфікації, спрямована на освоєння сучасних педагогічних ідей і технологій, що забезпечує професійне зростання педагога, підвищення якості освіти і виховання учнів. Теоретичний аналіз та узагальнення педагогічного досвіду дали можливість з’ясувати, що проблема професійної підготовки майбутніх учителів фізкультури розглядається в контексті оновлення навчально виховного процесу у вищій школі, формування потреби у професійному саморозвитку фахівця в галузі спорту і неперервному вдосконаленні педагогічної майстерності для студентів, викладачів і науковців, що працюють у сфері фізичного виховання.uk_UA
dc.description.sponsorshipФізичного вихованняuk_UA
dc.publisherScientific journal «PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVEuk_UA
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk_UA
dc.subjectвчитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.titleФормування потреби у професійному саморозвитку майбутнього фахівця в галузі фізичної культури і спортуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record