dc.description.abstract | У науковій статті уточнюються показники рівнів професійного розвитку майбутніх вчителів фізичної
культури. Теоретичний аналіз та узагальнення педагогічного досвіду дали можливість з’ясувати, що проблема
професійної підготовки майбутніх учителів фізкультури розглядається в контексті оновлення навчально виховного процесу у вищій школі, формування потреби у професійному саморозвитку фахівця в галузі спорту і
неперервному вдосконаленні педагогічної майстерності.
Мета роботи: полягає у розгляді структури професійного саморозвитку майбутніх учителів фізкультури як
сукупність трьох взаємопов’язаних компонентів: мотиваційно-емоційного, змістово-операційного і
рефлексивного.
Сукупність виділених аргументів дозволяє говорити про позитивний вплив виділеного критерію навчально методичного (педагогічного) забезпечення на гуманізацію вищої фізкультурно-педагогічної освіти, оскільки
підвищення рівня самоорганізації у підготовці та здійсненні особистісно-значущої педагогічної діяльності
розширює вільний пошук і освоєння нових знань, умінь і навичок, прилучення до цінностей освіти, довірчого
спілкування, рівноправних відносин, а, отже, розкриває в процесі саморозвитку потенційні можливості
студентів, стимулюючи їх професійний саморозвиток. Саморозвиток майбутнього вчителя фізкультури
розглядається як відносно самостійна діяльність студента із внесення змін у власну освітню траєкторію
удосконалення професійних якостей, розширення знаннієвого потенціалу, підвищення рівня педагогічної та
спортивної кваліфікації, спрямована на освоєння сучасних педагогічних ідей і технологій, що забезпечує професійне
зростання педагога, підвищення якості освіти і виховання учнів.
Теоретичний аналіз та узагальнення педагогічного досвіду дали можливість з’ясувати, що проблема
професійної підготовки майбутніх учителів фізкультури розглядається в контексті оновлення навчально виховного процесу у вищій школі, формування потреби у професійному саморозвитку фахівця в галузі спорту і
неперервному вдосконаленні педагогічної майстерності для студентів, викладачів і науковців, що працюють у
сфері фізичного виховання. | uk_UA |