Показати скорочений опис матеріалу
Формування потреби у професійному саморозвитку майбутнього фахівця в галузі фізичної культури і спорту
dc.contributor.author | Осадець, Микола | |
dc.contributor.author | Городинський, Сергій | |
dc.date.accessioned | 2024-04-25T06:43:07Z | |
dc.date.available | 2024-04-25T06:43:07Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | ОСАДЕЦЬ Микола, ГОРОДИНСЬКИЙ Сергій. Формування потреби у професійному саморозвитку майбутнього фахівця в галузі фізичної культури і спорту. Scientific journal «PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE». Том 1 № 1 (2024). С. 262-268. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-6645 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9927 | |
dc.description.abstract | У науковій статті уточнюються показники рівнів професійного розвитку майбутніх вчителів фізичної культури. Теоретичний аналіз та узагальнення педагогічного досвіду дали можливість з’ясувати, що проблема професійної підготовки майбутніх учителів фізкультури розглядається в контексті оновлення навчально виховного процесу у вищій школі, формування потреби у професійному саморозвитку фахівця в галузі спорту і неперервному вдосконаленні педагогічної майстерності. Мета роботи: полягає у розгляді структури професійного саморозвитку майбутніх учителів фізкультури як сукупність трьох взаємопов’язаних компонентів: мотиваційно-емоційного, змістово-операційного і рефлексивного. Сукупність виділених аргументів дозволяє говорити про позитивний вплив виділеного критерію навчально методичного (педагогічного) забезпечення на гуманізацію вищої фізкультурно-педагогічної освіти, оскільки підвищення рівня самоорганізації у підготовці та здійсненні особистісно-значущої педагогічної діяльності розширює вільний пошук і освоєння нових знань, умінь і навичок, прилучення до цінностей освіти, довірчого спілкування, рівноправних відносин, а, отже, розкриває в процесі саморозвитку потенційні можливості студентів, стимулюючи їх професійний саморозвиток. Саморозвиток майбутнього вчителя фізкультури розглядається як відносно самостійна діяльність студента із внесення змін у власну освітню траєкторію удосконалення професійних якостей, розширення знаннієвого потенціалу, підвищення рівня педагогічної та спортивної кваліфікації, спрямована на освоєння сучасних педагогічних ідей і технологій, що забезпечує професійне зростання педагога, підвищення якості освіти і виховання учнів. Теоретичний аналіз та узагальнення педагогічного досвіду дали можливість з’ясувати, що проблема професійної підготовки майбутніх учителів фізкультури розглядається в контексті оновлення навчально виховного процесу у вищій школі, формування потреби у професійному саморозвитку фахівця в галузі спорту і неперервному вдосконаленні педагогічної майстерності для студентів, викладачів і науковців, що працюють у сфері фізичного виховання. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Фізичного виховання | uk_UA |
dc.publisher | Scientific journal «PHYSICAL CULTURE AND SPORT: SCIENTIFIC PERSPECTIVE | uk_UA |
dc.subject | професійний саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | вчитель фізичної культури | uk_UA |
dc.subject | критерії | uk_UA |
dc.subject | компоненти | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.title | Формування потреби у професійному саморозвитку майбутнього фахівця в галузі фізичної культури і спорту | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Наукові праці
Наукові публікації співробітників факультету