Показати скорочений опис матеріалу
3D візуалізація архітектурних об’єктів на базі рушія Unreal Engine 5
dc.contributor.author | Балух, Михайло | |
dc.date.accessioned | 2024-04-29T06:46:08Z | |
dc.date.available | 2024-04-29T06:46:08Z | |
dc.date.issued | 2023-06-30 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9941 | |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі описані етапи створення 3D візуалізації на базі рушія Unreal Engine 5 з використанням Lumen, Nanite Virtualized Geometry, Ray tracing та RealityCapture. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | візуалізація, модель, освітлення, матеріал, тіні, текстура, технологія, рендер, сцена, архітектура, Lumen, Nanite, Ray tracing | uk_UA |
dc.title | 3D візуалізація архітектурних об’єктів на базі рушія Unreal Engine 5 | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Бакалаврські роботи
Бакалаврські роботи студентів факультету