Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБалух, Михайло
dc.date.accessioned2024-04-29T06:46:08Z
dc.date.available2024-04-29T06:46:08Z
dc.date.issued2023-06-30
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9941
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі описані етапи створення 3D візуалізації на базі рушія Unreal Engine 5 з використанням Lumen, Nanite Virtualized Geometry, Ray tracing та RealityCapture.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвізуалізація, модель, освітлення, матеріал, тіні, текстура, технологія, рендер, сцена, архітектура, Lumen, Nanite, Ray tracinguk_UA
dc.title3D візуалізація архітектурних об’єктів на базі рушія Unreal Engine 5uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу